sesi mengutuk customer

Tuesday, January 4, 2011

mangse kutukan:seorg kakak pangkat mak org
sbb:carik pasal dgn aku

macibai btol
lahanat
maki maki maki ******

akak tu die bayar kat kaunter aku
dah terang2 tulis kredit card is out of service

dialog aku and die yg aku ingat sampai bile2

aku:maaf kak kredit card x bole gune
akak:tak bagitau pon(buat muke bengang and hulurkan duit)
aku:saya da letak sign kat sini kak
akak:lain kali dik letak sign besar besar(sambil buat gaya tangan yg sgt besar dan bernada perli)
aku:(senyum sahaja sbb CUSTOMER ALWAYS RIGHT)

mayb sbb akak tu tgok aku senyum die hangin

akak:U PACK URSELF(sambil campak plastic bag)
aku: (pack barang dengan ganas nya pedulik hape aku barang ko rosak)
akak:back sini ish mcmni servise kat sini TEROK.akak nak buat report
aku:buat lah kak saya TAK KESAH(sambil senyum dan menekan kan ayat TAK KESAH *padan muke biar sakit hati)
akak:owh tak kesah yea.saye nak report sape name kamu?
aku:FARHANA
akak:ape?
aku: FAR-HA-NA (aku senyum lagi)

yesss akak tu bla dgn muke tak puas hati
ingat haku heran ko nak buat report
aku tgok x buat pon.
YESS YESS YESS* kate setan
HARHARHAR

jahat kn aku
tp aku takan kaco org kalu org tak kaco aku.



0 comments: