new sem

Tuesday, January 11, 2011

isnin class da start
so aku akan buat part time.
kelas pagi.part time malam.
itu pon kalu mampu...asiehhhh
smlm aku ponteng kelas
baru first day dah ponteng
HAHAHA
bkn sengaje ok
sbb i keje
lgpon ade satu kelas je
selase baru i masok kelas.
and tukar my keje dr full time ke part time.
baju budak degree bile ntah nak dpt.berjangut tunggu
x sabar nak masok bangunan baru yg di buat khas ntok budak2 BMIR
mechine x-ray da sampai
lab pon da siap
alhamdullilah
dgr cite cost die dlm 2.5 million
mak aihh
itu kalu sedekah kat aku sket pon x luak kan masterskill kan.HAHA
miss my classmate esp ecah and eyka. and errr syabil?? haha

tak sabar nak abeh sem ni*haha baru start sem da pikir next sem
yela sebab next sem lg best
next sem ktorg da start practical
and akan mcmtu setiap sem sampai la 2014
every sem ade dua praktikal.satu ntok medical imaging
satu g practikal ntok radiotherapy
based on senior experiance practikal kat hospital besar KL(HKL)
hurm
ngeri pon ade
sbb nak bedepan dgn trauma-trauma yg akan belaku
org2 excident?
mayat?
cmne dgn organ and part of body yg da separate mase excident tu?
urgghhhh nite mare weyhh
mcmne kalu die ikot aku sampai balik?
serammmm

pastu practikal ntok radiotherapy lg la
yg stok cancer2 tahap last tu?
breast cancer?
cervic cancer?
prostate cancer?
haha gatal doh aku ni




0 comments: