2011

Saturday, January 1, 2011

hye to all
happy new yaer
smoge azam baru dan permulaan baru yg baik
skrg sgt bizi.
sangat2
keje jd cashier mmg memenatkan
plg x best bile kene maki dgn customer yg x reti nak sabar
gile btol
menyampah
sbaik la aku ni sabar lagi
customer always right *kepale buto aku pegang elok2 kate2 itu
HARHARHAR
lauhan kerane tension
tp pengalaman aku
jumpe macam2 org
dan mcm2 perangai
artis pon ramai gak beli belah kat TESCO
arytu jumpe
bront palarae
sgt2 comel
dialog die dgn aku: takpe biar abg bungkus abg kan hero.kehkehkeh
auwww suke i tau
pastu pelakon china yg botak2 selalu blakon cite melayu pon ade tp aku x ingat name die
pengacara tv3 yg 999 tu apentah name die
buat mase ni

and td mlm new year ramai gile nak mampos customer
pelik ah
diorg ni x g celebrate kat putrajaya ke
kat kl ke
dok shoping kat tesco sampai pkol satu
dr pkol 3 sampai pkol 1 pagi aku x sempat nak bernafas
iwuiuwiuwi
btol sumpah x tipu

dtg satu customer ni mamat
dia: hai muke penat je
aku; biase la customer non stop.
dia:tak carik keje lain ke?takan nak keje mcmni je.
aku:saya study la.tgh buat part time
dia:oh(sambil hulur duit) nah bawah ni ade kad saya kalu nak buat part time call je ok
simpan tau kad tu jgn buang pulak.kalu bole mlm ni msg

yela abg terime kasih la offer
kalu sy terbukak hati nak msg nanti sy msg
itu pun kalu nak la.
xley bla siap suro msg mlm ni :P

k la x lame lagi i nak 21 taun da..
uuuu makin tua
tanak tua
tanak tua.
sob3


0 comments: