pengANTIan

Sunday, January 30, 2011

ish aku plg anti btol kalu mamat bunge hati x kental ni
ayooooooooo
plss la

stakat aku komen
'gelabah nye mamat ni'
takan nak lembik kot bro?

stakat aku nyakat kau dgn ayat
'hahaha delet komen aku'
takan nak emo kot bro?
hati bunge
lembik

dah tu kau shoot aku dgn ayat mcm bawah ni?
ku punye suke nak buang ke x!dari orang yg merepek komen!ntah pape2, aku x ingin pown kau komen aku nye post!such a busy body!"
pastu kau ckp aku ni makan kawan?
kau suro aku bla?
aku komen ntah hape?wht lifeless la kau ni mat bunge.komen ntah hape2 is the best thingla
kau ckp kau makan banyak garam dari aku?nonsense!
xde kene mengene.

what the hell with this komen?
WOI BUDAK! KO BOLEH TOLONG X! TOLONG BLA!! BUKAN MALU!! TAPI KOMEN KAU YG NEGATIF!! menjatuhkan semangat kawan! kawan xpernah kenakan kawan, dari depan memang kau boleh tgok aku baik, tp silap ar, aku hormat korang je sis oi! garam yg kau telan xbanyak macam aku telan!"

HAHAHA

pathetic enough?
then kau delet komen kau?
aku x kesah pon kau nak delet komen kau dekat page aku.
im fine with tht

aku just terkilan sbb kau satu tempat keje aku and kau tu baye2 adek aku
budak baru nak up la katekan
amek gamba pon gelembung2 pipi mcm minah myspace
what a shame of u as a man!
just becos of komen yg mcmtu kau nak malu?
SHAMEEEEE
pendapat aku kau such a lembik boy.mmg memalukan sbb perangai mcm pompuan.mat bunge la katekan
banyak makan garam?
patutla perangai mcm !@#$%^&*(!


pastu lepas da tegak kan benang masing2 kau ckp nak g mengaji la g semayang la?
HAHAHAHA
sumpah lawak doh
annoying gile dgn kematangan kau tu budjet ahhhh

0 comments: