tak bole bla

Tuesday, February 8, 2011

feweittt
adek aku ade blog.
ilmi ilmi
kantoi dgn aku
kahkahkha
baru darjah 6 nak buat blog
ni mesti jadikan aku inspirasi
agak agak apela die nak tulis.
mesti mengelabah tahap cipan
ntah hape2 punye la
mcm die tulis diari mase die kecik dulu
sumpah x ley bla
phsycho gila

ade dua tiga diari yg kantooi dgn aku dulu
mmg aku cite kat membe membe mase skola boarding school dulu

diari 1:
khairul enkau amek duit rm 5 aku.aku tau enkau amik duit rm 5 aku.
pulangkan balik duit rm 5 aku.enkau akan menyesal khairul

saiko tak?
HAHAHA

diari 2:
iqbal aku tau enkau suke aishah.enkau bagi tahu aku enkau suka aishah
aku bagitau cikgu enkau suka aishah

diari 3:
berbentuk sebuah surat yg di selit blakang almari

depan surat
umi tak boleh baca.......

blakang surat
ilmi benci umi
ilmi benci umi
umi tipu ilmi
imi tak sayang umi
umi janji nak belikan patung ultaman untuk imi
imi lagi sayang abah dr umi


diari 4:
berbentuk sebuah surat layang yg di jumpe kat lantai
mase tu time raye
issu mase tu...sape bukak duit angpau yg nak kasi org.atas almari

umi..umi tau tak sape yang amik duit raye itu?
imi la yang amik duit raye tu.
umi tau kenape imi amik duit raye tu?
sebab imi nak beli PSP...
ILMI TAKKAN PULANGKAN DUIT TU!

haha
kalu ckp nak ganti balik tu bolela terime
ni tanak pulangkan balik tu yg tak ley blaaaa
tp standard la budak kecik
baru baru nak blaja menulis

tak silap aku time tu aku form 4
die emmm dlm darjah 1 kowt
haih aku rase blog aku ni penuh dgn cite die je
KAHKAHKHAKHA

0 comments: