pancingan gula gula hacks

Thursday, February 17, 2011

sdg aku tunggu si anot.
aku dok lepak la kat maulana kedai mamak area umah aku
skali dtg la sorg mamat cina ni pakai baju melayu
dlm hati aku ckp *hurmmm ensem
sumpah mmg hensem wa ckp lu
muke bersih mcm org korea la
mcm super junior and the geng2 tu.
dtg duduk depan aku
aku mcm biase buat muke cool
pretending call-call org*cover line cemerlang
mase aku dah nak letak phone tu die cmpak keluar hacks ofer kat aku
aku just ckp no thanx
padahal dlm hati urmmm sedapnye hacks tu.
sekali die order air.die suro aku order skali
aku tolak no thanx
lepas tu aku buat2 main phone.dlm hati cilakak mane anot ni.aku da segan kat sini
sekali die tanye something
aku mcm x dpt tangkap sgt sbb die ade pelat cina

lagi skali aku da mule dpt tangkap ape yg die cube ckp
bile die sebut ayat CUP sambil buat gaye kat tangan
aku da menyirap.cilaka punye cina
bile die ckp lagi
u laki ka pompuan u xda tek ka?
aku lagi bantai menyirap.teros aku bangun aku ckp
u kuang ajar dgn i u tgk i pangil org.u tunggu

muke die lansung x cuak and x gerak2 dr situ
pastu turon la tokey kedai si Ali yg aku kenal die tanye apahal muke bengang.
aku ckp kat die.bla bla bla sume
pastu si ali tu ckp die ni kiok sket
ahhh pedulik hape aku.x reti respek pompuan.
bile anot dtg aku g la membuat aduan rakyat.
die da ready nak bantai mamat tu.
skali

dtg2 je anot tanye
u ckp apa sama itu pompuan.
cine tu ckp
dia curik duit saya maa*sambil tunjuk tangan kat ali
si ali da bantai gelak2 sambil buat tangan.ala-ala sign ntok org gile
aku kat dr jauh tu da menyirap tahap babi apsal la diorg gelak2


aku tanye kenape tak bantai?

anot ckp
buat hape bantai org gile.da die gile.buang mase nanti kite pon mcm die jugak.lain la tak gile.bole la bantai
da la pakai baju melayu kotor.seluar x zip.baju sebelah masuk.tekeluar2 sebelah.pakai seluar pendek

tp aku still x puas hati org ckp mcm tu kat haku.
arghhhhhhhhhhhhhhh!
menyesal btolla aku x lempang mamat gile tu
lantakla org nak ckp aku gile skali ke hape layan org gile

moral.jgn terpedaye dgn org hensem
mungkinkah die gila??????
and sebaik aku x amek gule2 td.






0 comments: