jumaat

Friday, October 15, 2010

hari ni hari jumaat
aku tido lambat smlm sbb susu kan anak ko
aku main2 dgn anak ko
anak ko skejap bangun skejap tido
lalu aku pon tertido skali
aku terjage sbb anak ko bergerak2
anak ko sudah mule pandai berjalan
kerane terlalu ngantuk aku pon terlelap skali
bile tersedar aku carik anak ko ilang
aku angkat sgale bantal kat situ
tibe2 anak ko jatuh dr belakang badan aku
dan aku tgok anak ko da tak gerak2
dan aku mcm x percaye sbb baru td anak ko sgt active
dan aku rase sgt bersalah
sbb aku anak ko mati.
aku cube gerak kan lagi
aku gerak lg
sedaye mungkin
dan aku tahu yg mati tak mungkin hidup kembali
anak ko yang satu ni paling sehat antare adek2 nye
dan ianya kesalahan yg sgt besar kerane anak ko mempunyai peluang cerah ntok hidop dgn sehat
kerane kesalahan bodoh aku anak ko pergi bersame adek2 yg lain
aku baru selesai tanam die..
aku mmg bodoh
sgt bodoh.
emmmm

skrg ni sume dah xde
tingal ko sorg je...............................

0 comments: