dari sahabat kepade sahabat

Wednesday, October 20, 2010

Syahidah Sith October 20 at 10:11am Report
hee ok2. aku just nak minta maaf dkt ko, aku x boleh like gmbr oxy contest tu. sori sgt3... sies paa. sori sgt. hmm mesti ko pelik kan kenape? huhuh. reason aku senang. dan aku harap ko dpt terima dgn terbuka ok :)

sebab Allah. kalo aku buat, Allah mara ke syg? wlwpun pada kite benda kecik je pun kan, tapi dr pandangan Allah, sekecik2 perkare boleh jadi besar! kalo boleh, setiap bende yg kite buat kene sebab dia kan. sebab itu tujuan kite hidup kt dunia. mati tu bile2. makin hari, probability nak mati makin dekat..

Allah bukan suka2 bagi kite lepak kt dunia kan. ada sebab. nnt setiap perbuatan kite akan kene tanye. tak boleh lari~

jgn ingt aku xlike aku xsyg ko paa. AKU SYGGG SGGGT KKOO! =') aku syg, sebab tu aku bebel mcm mak nenek ni wlwpun aku taw ko mesti menyampah nak bace. T__T

taw tak paa. aku berubah. sebab aku mula berpikir. tujuan aku hidup kt bumi ni. aku mula mengkaji dari tafsir Quran. aku mula pegi majlis ilmu, yg dulu kt integomb seboleh2 kite nk ponteng. funny kan? :) ya Allah, rindunye!!

aku cari Allah. aku cari kebenaran. aku mula bace blog2 islamik. magazine aku, dari pelangan tetap cleo, seventeen and hot, teros bertukar ke buku2 islamik. i tell you, SUSAH GILE NAK MAMPOS nak survive. aku rase klo nak kire tangisan aku boleh la banjir satu rumah. haha. Allah tahu♥ itu da cukup. setiap kali ade dugaan, aku slalu cakp kt diri :
mujahadah itu pahit sebab syurga tu manis sgt. xpelaa susah skarng ni kan. utk Dia Yg Esa. yg da kasi pinjam dunia dan seisinya~~

paa. aku xkate aku da bgos, tak. aku ni terok sgt. aku tgh try berubah. hari2 kene usaha. iman turun naik. aku nk syurga. tp dosa aku bertimbun. aku syg Dia Yg Satu. aku syg ko. aku syg family dan sume kwn2 aku. sebab tu aku nak ko same2 dgn aku. biar sikit2 perubahan, janji berterusan kan. nnt boleh same2 enjoy kt syurga! bessnyeee!!

taw tak, aku slalu takot sgt nak jumpe korng sume. aku takot korng da taknak kawan dgn aku. aku takot rase ackward bile kite jumpe, hangout sume. aku takot korng rase aku kan tak hott daa pastu skarang pakai pakaian selubung mcm nenek daa 'xde class' nk kawan dgn korng. pemikiran aku daa lain. aku takot korng rase aku annoying. tapi bile kite jumpe time raye aritu, aku happy sgtt! korng bkn cmtu :)

hee paa taw tak. aku ni bebel byk kan. walhal the point nak cakap sori, tak boleh like page tu je. huhu. sebab aku syg ko la makcik :))

I AM RELLI2 SORRY TAW :( ape2pun best of luck dlm ape2 je ko lakukan okk. muahh2. frens forever, dunia akhirat ♥ anything, buzz aku wokeyh.
Farhana Adnan October 20 at 10:16am
its okei she dot..
i love u too..
insyallah aku pon nak berubah mcm ko.amin....

0 comments: