engkau

Thursday, October 14, 2010

minggu lepas
isnin:
somebody bg ko dekat aku
and im so excited
siap aku mandi kan ko dua kali
and i buy for u kuaci
aku kasi air kosong
aku belai2
aku main kejar2
and im talking with u
and duhhh aku mmg ckp dgn cermain pon


selase:
ko tidor siang
aku jage siang
ko jage malam
and aku tido malam
siket2 aku tejage
dgr ko buat bunyik bising
and ko sgt cumel..gewammm sgt!

rabu:
arini ko nampak tak bemaye..
aku toleh je ko tido
aku toleh je ko tido
then i decide to mandi2 kan ko
ko lari bagai nak gile
n ko sgt lecun plus shaking satu badan
aku pon amek kain balut badan ko
and aku sgt teruja ko tido dlam gengaman aku

khamis:
aku sgt penat hari ni
balek malam abeh kelas
aku jenguk ko
ape cite la kan
sudennly i saw something weird yg tergantong kat perot ko
nampak mcm cicak
and i was like screaming like hell
bile aku angkat
YA ALLAH
ko bersalin rupenye
1,2,3,4,5
5 ekoq la
ntah ngn sape la ko mengatal
speechless
and aku tatau nak buat ape
and i make a big mistake tonite
aku x sepatotnye pegang anak ko
im so so sorry
aku asing kan ko dr anak ko
aku tertido time duduk
skejap2 aku terjage

jumaat:
aku satu kan ko dgn anak2 ko
nak kasi minom susu
aku usik anak ko lagi
aku tgok seekor tu mcm luke2
aku buat bodo je

sabtu:
aku sgt riso
tibe2 aku tgok yg sakit tu da xde
and i assume that ko da telan anak ko
aku sgt marah
and aku sgt sedih
ini sume salah aku.


minggu ni
anak ko mati berturut2
rabu and khamis
yg seekor mati sbb kecik sgt
yg seekor mati sbb ko gigit die
and lagi seekor aku tatu kenape
tp mati di atas tangan aku
and aku x g kelas sbb telalu serabut nak setelkan mayat2 yg bergelipangan
sgt serabut
mmg sgt serabut
sehinge aku titis kan air mata aku
bertape aku sedih diorg mati dlm jagaan aku
skrg ni tingal seekor je
dan aku terpakse asengkanko dgn anak ko
anak ko aku suapkan sendiri susu
dan malam ni ko sgt tak bermaya
aku dpt lihat kesedihan dkt muke ko
selalunye waktu2 mcni ko sgt lincah
tp ko hanye duduk dlm sangkar
wlaupun aku bg peluang untuk bermain ko tak jugak gerak2
emmmm




2 comments:

Anonymous said...

sedihnye...
2la bile baru lahir jgn diusik..
dr 5ekor tggl seekor je skunk kan
cmne ko nk jd ibu nty...

alisya said...

kesian kat die..