si tobek

Monday, September 20, 2010

si tobek tu
adek aku
ilmi tobek gelaran baru ntok die
aku yg kasi :B)

apa pasal itu macam???

itu macam pasal apa
itu kedai mamak potong itu rambut suda tutup la dey
itu pasal saya suda take over la itu keje amma

at the end
ini macam la suda jd
ayoyoyo


aku amek tyme die tidoq


sy mampu katawa saja
lalu saya pujuk punye pujuk punya pujuk si tobek ini karana die suda nangis la
apa pasal die nangis
malu punya pasal la
esok suda skolah
itu rambut suda lobang2


berite baik-ko tak yah g skola esk..esk aku g anta trim kat kedai
berite burok-rambot ko burok la..hahahha

anyway im so so so sory la adek manes


kalu lu x cerewet x jd macmni tau

atleast aku pujok ummi tak yah suro g skola
kalu x ko g skola dgn rambut tobek itu MUAHAHHAA

waahhh happy la ko ann tak skola esk
asek main counter strike la


eeeee x malu nangis..
plsslah




0 comments: