anti mamat padini

Sunday, September 12, 2010

berhati2 bile masok
ke kedai yg banyak pakai pig pig nye kulit nie
aku dah 2 3 kali ter ter ter pegang
sbb gairah sgt tgok kasot
lalu aku merakus ke arah kasot itu
lalu terleka dan lupe nak cek ade pig ke x



dan aku anti dgn mamat padini tu sbb
once upon a time....
mase aku klua dgn mereka-mereka ini..dekat pavi
aku terr pegang kasut pig kat ZARA

lepas g ZARA ktorg
g masok kat padini plak
aku dan rakan2 terjumpe pasir hiasan kat area patung2 tu
aku pon g la menyamak kat situ
satu sapuan debu selesai
dua sapuan debu selesai juge..
nak masok yg 3 nye
mamat padini tu dtg dgn muke bengis nak mampos mcm kedai tu ko yg punye..muahahhaha
potong gile wei
tingal lagi satu round je x sempat...
tp aku bengang sbb die nak mengumpat dgn sorg minah tp aku dgn garang nye pandang straight ke arah diorg buat2 muke bengang..muahahhaah
pandai x aku belakon..hikhikhik

sejak tu sampai skrg aku x sempat abes kan round ke tige..
agaknye sah ke tak puase dgn semayang aku..
emmm tapi aku rase mcm aku tak pegang je kasot tu..
aku pegang atas2 je

nak tanye pakar x de

so hati2 jgn jd mcm kes aku


nasihat ini ditaja oleh shery dan sanak saudara

2 comments:

Anonymous said...

klo pegang time tgn kte kering,xyah samak pon xpe..tp ssh gak nk dpt tgn kte btol2 kering sbb kte berpeluh...

we can conclude that we have to clean (samak)...if not,x sah solat kte tp klo xtaw xpe r...

just my opinion..
if u aren't sure,ask people that more knowledgeable..tanx...

annurfarhana said...

tanx anon