kad raye dr mamat misteri

Wednesday, September 8, 2010

isi isinye:

salam aidilfitri farhana adnan
gunung daik bercabang cabang
salah silap hutang ku arap mu halalkan
minat sgt kat hang
aku nak kad raye yg hang ckp i love u kat aku
muahh muahh muahhh


dr
syahmi





tipu je la HAHAHAHA


sblom di olah:
salam aidilfitri farhana adnan
gunung daik bercabang tiga
salah silap harap di maafkan
aku dah tak tau nak tulis apa
tapi kalu ko nak balas kad ni
aku nak yg ade bunyik2 tu
selamat hari raya juga kpd 'firerosemetal'


dr
syahmi



hahahah
tanx LOKI
sori la aku tak mampu nak beli kad raye bunyik2
aku post kat sini jela

4 comments:

loki said...

wow wowwww
artis mana hntr kad raya kat ko ni?

kah kah kah

annurfarhana said...

artis celah mane..haktuihh haaha

Qu said...

nak jugaaaaaaaaaaaaaakkkkk kad raya

annurfarhana said...

haha loki sayang aku lebih..jgn jeles