1st day of raya

Saturday, September 11, 2010

yo yo wasup.
pic raye tu.

mcm biase pagi2 mintak maaf
sbb ade banyak sgt dose kat ummi hehehhe
then ktorg berangkat ke rumah wan di mane 8 buah keluarge dah tunggu kami ntok mule kan majlis mengumpul duit raye
rumah wan da mcm tin sardin
panas da menyimbah
yg penting happening
salam
duit raye
salam
duit raye
salam
duit raye

da setel bru melantak
rendang yg aku buat
cehhh buat hape...
tolong angkat je
HAHA

da makan ktorg berangkat ke N9
g umah paklang ktorg kat quaters polis
aku drive dgn bangenye :B) hiihihihi




wassupp wassup



makhluk pe ni







balik da maghrib
pastu
rehat-rehat jap
pkol 8 ktorg g jusco balakong
ktorg g tgok movie.
2 1/2 family je join
yg mude mude nak tgok cite step up
yg kurang mude nak tgok cite 4 madu

tapi frust cite step up xde
tak paham aku bole x de cite tu
last2 ktorg mengalah tgok cite senario asam garam
kelakar jugak
dlm movie aku asek mengunyah je
damnnnn

wahhh raye pertame telah di penuhi dgn mcm2 aktiviti



stakat pakai kasut tinggi bole la nak dekat same tinggi citt podah

pembulian berlaku


cool latu tuihh
parents diorg g berdating jap dlm jusco
so ktorg pun tunggu punye tunggu
punye tunggu sampai la kol 9 tepat
baru masok wayang

dr kiri:ummi ,ara ,syera(kazen) ,aku(cun)

dr kiri:umi ara syera zana

fewweeeit adek manes bole berkenalan


wiff cuzie

si fatin
hah budak ni nnagis sbb jatuh kan camera aku HAHA
ayooo tatau
tau takot


nangis lagi
lalu aku mengunekan kelembutan seorg pompuan melayu terakhir memujuk bdak kecik yg x berape kecik ni hhaha kuat makan mcm aku


mak aihh tinggi nye baru darjah satu

0 comments: