mangse itik

Thursday, May 5, 2011

aku la mangse itik tu
cilanat die kejar aku.weyh seram gila
ni la gamba itik yang kejar aku
and tuan nye kolam ikan tag aku kat fb
LOL
nampak sgt kenal and ingat kat aku yang jerit macam org gile
kelakar gile time tu.rambut terbang2 ats angin tak turun bawah menunjukan bertape lajunya aku lari time tu.
and yang palin seram bile aku toleh die tgh terbang ke arah aku.siot gile aku ingat da bole lepas la sbb da lari laju.x sudah jugak die gune taktik terbang.
menyampah tgok kepale die goyang2 kedepan time kejar aku tu.
weyh itik kalu berani face to face arrr!ingt aku takot sgt.eleh
aku rase die balas dendam dekat aku sbb aku penah tendang itik putih dlm kolam.
mungkin dendam kesumat




ni facebook kolam ikan tu

Kolam Pancing Lombong Melintang

1 comments:

ash bondky said...

hahahahaha...x bleh blah...hurmm,cmne la kan ko lri slmtkn dri...hehehe