di sebalik sebuah senyuman

Thursday, May 5, 2011



cantik bkn pompuan ni senyum

yah hakikatnya adalah
.

.

.

.

.

TADAAAA



finally
setelah suffer selame setahun
akhirnya,
mmg betulla ade root problem kat gg aku ni yang aku dok bengang xda dokter dpt detect.
setelah aku nekad ntok pegi jugak nak tunggu appoinment kat klinik azizah kat cheras malas.and belum tentu dpt selesaikan.
aku langar je pegi kat klinik pergigian an'nur (my most fav name)
aku ckp nak cabut
check punye check drill punya drill gigi aku.dapat gak jumpe problem die
dookter tu tak kasi cabut bcos im still young and nak mkn susah
die suro buat root treatmen.
rm 800 haaa hamek kau bapak mahal
aku bekeras jugak nak cabut.siap merayu2 lagi.
dokter tu muke sedih gile tanak cabut gigi aku.die ckp this is all not about the money this is our ethics as a dentistry
wow!tak sangke plak sampai camtu die tanak cabut gigi aku.
lalu aku menjwb.
this is all about the money and i cant stand anymore bcos ive suffer for a year.
yah akhirnya aku menang and gigi aku sudah tiada
and seriusly aku rase mcm org tua skg sobsss.



i rekeemnd u oll pegi klinik pergigian an'nur.mmg bagus.


selamat tingai gigi
panjang do gigi aku ni.

0 comments: