hari menenangkan jiwa

Wednesday, May 4, 2011

dah lame aku tak hapdet.
baru skang rase nak berblog blek.
banyak gak bende blaku sebulan ni
yah and one of them aku hangout g sunway dgn sayang-sayang aku time aku matriks melaka

24 april
yah LAME bukan sudah 2 minggu kuar baru nak letak.haha
pergi menenangkan jiwa yang bergelore.ececeh kuar dgn diorg
ktorg tgok cite red riding hood.
best cite tu.
abes je kuar wayang ternampak kelibat seorg mamat yang melambai lambai ke arah ku.
lalu aku pon terpempam sejenak.(mcm cilake ayat ;p)
dan die melambai aku tanpa menoleh.
diorg ckp aku berhalusinasi dan gila bayang.hotak mereka.aku belom gila lagi.
aku teruskan sahaja berjalan dgn mereka dan sekali lagi tanpa kusedari die sedang memerhatikan aku.lalu aku betentangan mata die.HAHAHA mcm ayat novel
yah ade org cube pujuk aku balik.dan aku tewas sobsss.bodohla kau ni farhana.
kasihan juga beliau sbb carik aku dekat sunway tu dari pkol 1 and pkol 4 baru ketemu.
dan aktiviti menenangkan jiwa aku telah suksess.
terime kasih kepade yang terlibat

dan ini dia gamba kami











the end

0 comments: