mood exam

Saturday, November 27, 2010

kadang2 aku rase aku ni bodoh
walaupun aku bodoh tp aku tetap ade pendirian aku
aku tetap dgn keputusan aku
tak sekarang mungkin satu hari nanti
dan aku suke sakitkan hati aku sendiri dgn mengingati bende2 yg menyakitkan aku
aku sedar dlm diri aku ade jahatnye yg tiada sape tau selain Allah
aku x sepatotnye buat mcmtu
tp ade baiknye jugak aku sakitkan hati aku sendiri supaya keputusan aku bole buat dgn muktamad da tak berpaling tadah dgn ape yg aku putuskan.
org selalu nampak aku seorg yg riang takde masalah ini budak,jarang serius
tp dalam ini x de siape yg tahu.beban yg menagung
org ckp berat mata memandang berat lagi bahu memikul
aku ibaratkan diri aku mcm iceberg
org nampak yg di luar je
tp di dalam lautan bertapa besarnye ice berg tu sendiri..
mcm tu la jugak diri aku

ok la nak sambung study
selalu mcmni la..bile exam2 final ni mood berubah2
yg x serius sume jd serius.

0 comments: