berjoli

Monday, November 22, 2010


hari ahad.
pergi sunway.
dua kereta pergi.
satu kereta balik.
sakit kaki.


ulasan setiap gamba by nur farhana :)

sila lihat saya
nampak yg saya tak makan tp saya suapkan org lain
ini sama sekali membidas mitos2 mengatakan sy kuat makan


lihat dua org perempuan ini?
perasan
konon cun
ketiak nenek saya lg cumel


lihat dlm bulatan itu?
kantoi ade org jeles
gotcha!

no komen


ktorg yg sangap gamba

motif gamba bukan nenek yg depan itu
tetapi yg di belakang itu yg cuba di pertengahkan
bukan kanan
tapi yg kiri :) hihi


sesi mengorek lobang jubok syera
nyum nyumm
asyik!

muke excited + batak-batak sket haha
bkn saya
tp yg lain2

motif gamba ialah ntok membandingkan pingul wanita yg berbaju putih berumor 20 tahun
dan pingul budak lelaki yg berumor 4 tahun
anda nampak perbezaan?

woi woi double chin tu woi

hikhikhik


penyayang---->saya ;p


kerana telalu rakus membuat skill beliau telah jatuh tersungkur lalu gigi beliau menembusi bibir beliau dan asap rokok bole kluar dr lobang itu
kesian die....................

0 comments: