if i could turn back

Thursday, November 25, 2010

kadang-kadang bile teringat ape yg belaku mase lampau
mesti rase bengang
mesti rase menyesal

kekadang aku rase nak patah balek mase lampau
dan buat ape yg patot
mungkin kalu aku pilih jalan lain
tempat aku bkn disini

mungkin kalu aku belaja btol2
mungkin aku bole dapat straight A's
sbb result aku mase SPM ade potensi ntok dapat straight A's if aku tambahkn sedikit lg usaha, tak lawan cikgu,selalu solat..insyaallah boleh.
mesti aku da apply g overseas
mesti pekare2 yg terjadi takan tejadi.

haha mentang2 skrg mood SPM sebok nak ckp pasal SPM

tp skrg ni pon kalu nak g sane bole je cume duit sendiri kene klua banyak sket
aku tetap bersyukur dgn ape yg ada skrg ni
aku still sambung degree mcm org lain.aku still ade org kat sekeliling aku mcm org lain.aku still bole pakai mcm org lain.makan mcm org lain :)
walaupun banyak dugaan
banyak yg aku harungi sepanjang aku kat KAJANG ni
ianya mematang kan aku
banyak pengajaran yg aku dpt
walaupun hati aku tersekse bile pikir ape yg blaku
mmg la aku x patot ungkit ape yg blaku
past is past
aku just luahkan ape yg penah terpedam dlm hati aku ni
sgt sakit dan sgt perit
walaupun org ckp im too young for this ape kan daya.takdir pilih aku ntok ini
aku tetap tabah
dan aku harap aku akan terus dan terus menjadi kuat
aku harap semua dugaan yg aku harungi skrg ni cepat la berakhir..............
aminn

aku tau aku takan dapat patah balik ke 5 tahun yg lalu





0 comments: