penyamaran

Sunday, August 22, 2010

tgh baring elok punye layan blues kat bilik aku.
skali dapat mesej dr seseorg

tet tet-bunyik mesej

ummi:ana anta ilmi sekarang kat umah maklong

lalu aku membalas mesej tu

aku:ko tak payah la ilmi.ingat along taktau ke ni ko

selang seminit

ummi :ana ini ummi

pastu ape lagi aku g hendap bilik ummi.
memang sah si setan tu tgh pegang handfone ummi
bile aku muncul buat2 tido
ko tak payah la imi oii.
bapak licik adek aku sorg ni
tapi x habis sampai situ je

aku sedang layan blues lagi dlm bilik

si mangkok tu:tok tok tok ana bukak pintu ini ummi.pegi anta imi
ana buka cepat!

fedupp je.ingat aku nak caye ke.hahaha
patot la aku pelik kenape la minggu lepas mak aku anta msg mcmtu.padahal aku kat umah je




2 comments:

acanmunie said...

siku je weh. haha

annurfarhana said...

haha tau xpe.ingat kite ni budak2 ke nak pecaye