kentut

Thursday, February 25, 2010

korang penah tak kentut tyme gelak?
mesti malu kan
lebih2 kalu ade bau
emm nyumm nyumm
pastu depan org ramai mcm dlm kelas ke
tgh duduk lepak ke
haha
tp kalu dah jd mcm tu baik korg gelak kuat2
so kentut korg takde la dgr
if bau korg buat2 la muke tak bersalah pastu tudoh la org lain..
aku penah tp aku akan ckp upss n aku smbg balik gelak
dlm hati gile malu lah...rase nak lompat2 je tp buat2 cool
tp kalu dgn org yg aku da rapat
aku tak kesah
tyme makan pon boleh jadi
da mcm satu hobi
haha
sory kepade mereka yg berkenaan



2 comments:

syahmi said...

patut la haritu tiba2 ko gelak kuat,tp ada bau telur rebus menyusul kemudian.haha

no name said...

haha sebaik bau tlur rebus..bkn telur separuh masak