cat vs soldier

Wednesday, June 22, 2011



pada satu hari sedang sang gergasi tido
datang la sang askar

askar:kepungggggggg.gergasi ini membahayakan


sang gergasi pon terjaga dr tdo.dan pelik melihat askar2 yg mengepungnya


sang gergasi pon bangun.lalu rasa ketakutan.kerana askar2 itu sedang menyerangnya

tiba tiba die ter nampak tempat pesembunyian lalu ingin melarikan diri

sedang die melarikan diri lalu melangar semua askar disitu
dan ramai yg telah bergelimpangan di atas lantai marmar yg indah


sang gergasi:rasanya tempat ni clear.org tak tau

sang gergasi:yah yah baik aku turun dan nyorok cepat.

sang gergasi:wahh ade maknan la makan jap
sedang sang gergasi sibuk makan dtg askar yg terselamat dr rempuhan itu.askar itu sangat marah akan sang gergasi dan ingin membalas dendam

sang gergasi:eh td rase mcm ade org perhatikan aku??xde pon
sang gergasi:pelik la.betul td ade org mcm tgh tgok aku.(kata sang gergasi didalam hati)
askar:jangan la die nampak aku kt atas ni.nampaknye aku kene gunakan teknik petukaran sesumpah.(dupdapdupdap)
askar:alamak.sepatotnye aku kene kedepan sket.kaler coklat kat depan tu.tp kameraman da tangkap awal2 abes la reputasi aku.
apa yg terjadi dekat sang gergasi tu mungkin korg tak sangup nak dengar.HAHAHAHAHA
tammat


0 comments: