TESCO & LUV choclate

Friday, December 17, 2010

hai lame x update blog
its been a long time la rasenye :)
isnin ni aku da start keje
dekat tempat first2 skali aku keje
TESCO
jd cashier la
carik duit banyak2
so sesape yg rajin sila lawat aku bawak makanan atau hadiah
sbb aku penat keje dan sbagai ucapan taniah dekat aku

TESCO is too special for me
we meet there
and i wouldnt forget
that moment


kahkahkah
terjiwang plak
ok aku bkn org yg mcmni
sbb tanak nampak jiwang sgt aku bubuh la dlm english
xde la nampak sgt ye dak?
hihi

ok i dan TESCO mmg da sebati
beli barang pon kat sane
beli icekim pon kat sane
beli LUV choclate pon kat sane

email pon raf_paatesco@yahoo.com
(bapak semangat bdak ni)

and oh LUV choclate so fucking delicious long time ago.
sedap gila gila gila gila gila


0 comments: