hari kantin & the mines

Wednesday, July 7, 2010


sabtu yg lepas
aku sebagai kakak yg perihatin
mewakilkan ummi pegi amek report card adek aku ilmi
mmbuat kan aku teringat zaman hingus meleleh

sampai je gate sekolah tros je suro aku beli cupon sbb nak masok umah hantu
gile ramai nak masok umah hantu yg tak berape hantu tu

smbil tu aku ngn adek aku yg perempuan g jmp cikgu die
kantoi selalu tak siap keje skolah hhaha
selalu tingal kan buku
tp aku tgok beg berat je mcm buku ntok seminggu
dapat no 22/39
so-so jela
mcmne nak dpt 5A cewahhh

tgh tunggu ilmi
aku pasang telinga bdak yg semangat2 nak masok umah antu

group 1st
p1:wei nak masok ke tanak
p2:ko nak tak?
p1:takot la
p2:masok,tak.masok,tak.masok..(sambil kire ngn jari)
MASOK!
gile same mase aku skola dulu haha
ntah pape la

group 2nd
p1:wei nti kan korg masok jangan pandang kiri ade pontianak
rakan2 p1:lagi lagi
p1:pastu kat atas ade bende terbang kan sofea kan(bkn name sebenar)
sofea(bkn name sebenar):AAHHHH
p1:jangan pandang sini jangan pandang sane pot pet bla bla bla
aku:abeh ko nak pandang mane?(dlm hati)
baik takyah masok

yg adek aku tak abeh2 ckp ehh takottakottakot lepas kua dr umah antu
ekelehhhhh
takot la sgt hahahha
(belagak sket)




semangat menunggu giliran


the unlucky number


report card die


pastu aku dgn baiknye membawak adek2 aku pegi the mines tgok cite knight and day
sekian

0 comments: