sedih

Monday, June 28, 2010

baru je aku cite pasal kucing smlm
harini eksiden ngn kucing
sedih sgt

masalah nye ni jalan raye yg mmg kete pack
sangat unexpected
actully aku penumpang blakang
tetibe je aku tgok kucing tu da terbang kat sebelah aku
rupenye kucing tu tgh lari nak lintas
mase tu aku dengar bunyik kepackkkk!
belangar dgn tepi moto yg aku naik
seyes aku rase mcm mimpi
aku ingat kan ade org baling kucing tu
kepale die terhantuk kat moto kot
seyes tak sempat nak break
ktorg nak benti
tetibe kete blakang hon
ktorg benti tepi
tgok kucing tu gerak2 sket
tp takde darah
sebaik tak kene heret
aku ckp aku tak sangup nak g tgok kucing tu
sebak sgt
bedebar jantung aku
kalu korg jd aku pon korg tak sangup nak g tgok
bile patah balek tgok kucing tu da ilang
tatau la ape da jd dgn kucing tu
bulu2 die ade melekat kat tepi moto g

kucing sory sgt
sory sory sory sory





1 comments:

syahmi said...

God bless the cat
jgn sedih.