seminggu di ostel

Wednesday, April 14, 2010

the whole week aku kat ostel mmu menumpang bilik ex roomate aku and

asek layan cite korea je.

dlm mase 5 hari
firstly<--- ayat karangan bi
abeskan cite princess hour 24 episode X 1 hour + coffee prince 17 episode X 1hour
sbb aku budjet aku puteri
yg penting kite enjoy

not only that<--- ayat karangan bi
aku tgok cite how to train dragon untok kali ke 3 kali kali nye + 1 kali kalinye kat wayang

in additional<---ayat karangan bi
aku tgok cite cloudy with a chance of meetballs 2 kali

furthermore<---ayat karangan bi
aku tgok cite alice in wonderland 1 kali + da tgok sekali kat wayang

next<--- ayat karangan bi
aku tgok cite avatar <-- smbungan ayat same seperti di atas punye atas

in conclusion<---ayat karangan bi
cite toothfairy sekali

lastly<---sepatotnye sblom 'in conclusion'
dan banyak lagi yg aku movi yg aku tgok

mase menyiapkan asignment ialah=0.0000000000% hour

thats mean FARHANA WAKE UP LA POMPUAN
kate nak berubah
barubah taik ade lah

0 comments: