gamba yang sangat kontrovesi

Wednesday, June 15, 2011

gamba ni x silap pameran dekat sepanyol

cube korg tgok gamba ni
menyakitkan hati bukan?
bile org islam di pijak
aku memula tgok mmg rase bengang marah



TAPI
sebenarnye
pereka art work nk tunjuk msg
walaupun skarang nie yahudi berkuase
memijak org islam
islam tetap kuat walaupun di pijak mcm dlm gamba ni
DAN suatu ari nnt
jika islam bangkit yahudi dan kristian akan jatuh
korang bole bayangkan dlm gamba ni macamne org yahudi yang kat atas tu jatuh terjelepuk bile org islam yang tengah sujud tu bangun.

sangat tesirat bukan?terharu...

BOLE TERIME TAK?

Thursday, June 9, 2011




LEPAS 20 MINIT BARU SEDAR SALAH ORG.TAK LEY TERIME LA MEMBE AKU SORG NI.

no more uniform


tgh shok on9 suddenly i saw my programe manager aka my lecture post something dekat fb
something yg interesting
wahh die ckp budak degree and budak master no more uniform
wahhhh best nye
i hate uniform seriusly shit
i hate white kaler.pasai aku ni jenis keje x semengah.mesti ade jela kat baju tu.pen la.kalu setitik x pela.ni panjang die mcm dr kl ke kajang.
nak basuh tu aduai nak tonyoh.

bestnye dapat pakai baju kurung and anything yang casual,the dress code kene la folow.rules are everywhre
but yang x bestnye kene pikir hari2 nak pakai ape
hurmmmm.abesla.kene selongkar balek sume baju kurung time matriks melaka dulu.fewwww

erkkk

Sunday, June 5, 2011


GELIIIIIIIII!

xmen first class

Friday, June 3, 2011

yg bestnye sbb aku sblom ni x penah nak amek tau pasal x men.da terus minat x men
yg x bestnye wolverine xde.ade pon skejap je interprem huhu

as usual with my lovely company

muke selsangap HAHA*bawah ni
aku nak tanye korg betul ke hidung aku mcm shrek?
sape lagi yg ckp kalu bkn kat atas ni.pokemon betul




bukak:chak!
tutup

bukak:chak chak*sila scroll atas bawah berulang2

muke ayu.fewwwwwwww clap clap clap

saya suke moto awak

Thursday, June 2, 2011




bole bg sy pinjam moto awak sehari? hahahahah mcm ayat rempit tak?duhhhhh
cantikan?
en enot tolongla bg pinjam sehari.sobss.
ok ni awek first die.sobsss

5 bende masa saya kecik



mase aku kecik ade few makanan yg aku mmg anti gile.mmg tak masuk ahhh

tak paham la kenape diorg pakse minum and makan sume tu
tp itu mase kecik.sbb mase kecik world full of sweet candy and colourfull
bende2 pelik sket mmg x nak ahh

first sekali yg aku plg anti bile pagi pagi kene makan SCOTT EMULSION.aduaiiii mmg nite mare betol la pagi cmni.lebih2 kalu yg colour putih tu.lagi2 la bertambah nite mare
aku selalu doa umi aku lupe nak kasi bende ni.tp tak jugak.menatang ni kalu nak suap dlm mulot aku sesudu mmg take time.sebelum tu aku main mate dulu mak aku.buat muke kesian gile.tp tak berhasil jgak.terpakse gak makan.huhu


secondly ialah SUSU.uish.setiap hari plak tu.tp ni bole la lagi terima.tp bile minum tu aku plg x suke bile last2 nak teguk air tu ade ketul2 susu kat bawah tu.kalu ade tu aku terus muntah.bile rase ketul-ketul tu.tgok pon da loya.sbb tu kalu aku minum susu dulu mase kecik mesti aku tingalkan sampai suku.sbb tanak minum bawah2 tu,care yg selamat aku terus bawak g sinki cawan tu cehh x penah2 baik.tetibe rajin bawak gelas g dapur.pandaiii



thirdly yg aku x suke mase kecik adelah HORLICKS.yucksss mmg xsedap lansung.dulu aku nye most feberet air ialah air gas.
tp mmg selalu kene marah dgn parents aku
air ni mmg aku x sentuh.dulu aku pelik cmne bole wujud air ni and mcmne org bole suke minum air ni.
tp bile da besar ni sedap la plak aku minum kehkeh




yang keempat plg aku x suke ialah QUAKER OAT
ish mmg nak muntah dulu kalu aku makan oat ni,serius x sedap.
sampai skg pon aku kureng dgn oat ni walaupun mase boarding school tu pakse diri ntok suke for diet but still aku x berape minat.mase kecik dulu mak aku pakse aku mmg tanak makan.mcm scott emulsion td aku mmg x ley lawan.tp oat ni aku menang.so mak aku tukarkan kepade NESTUM.yeahh im prefer nestum.wayy better


hah yg last sekali ni yg plg anti segale anti segale anti.LING ZHI ni.aduai dgr name pon cuak.gile x sedap.bende ni cendawan kot.ntahla.tp bapak aku selalu suro makan ni.sbb dulu badan aku lemah and kurus kering.cehh tp skrg?HAHA.lagi satu aku ade asma.tu pasaila.bende ni in form of tablet.tp disebabkan aku masih kecik so aku x pandai makan sebijik2 tu.so terpakse rendam buat air.wei serbuk die dala busuk.wekkk.setiap kali minum mesti nangis sbb ape nangis sebab kene bantai la.hahah.nak letak kan mulut ke cawan pon da setengah jam.ape lagi mgamuk la parents aku.HAHA.bile bapak aku da amek rotan baru nak minum.fuhhh.mmg tragisla kalu nak minum menatang ni.pastu mak aku gune alternatif lain plak gaulkan dgn air milo.bole la masuk sket.tp still x sedap.bile sampai last2 yg ade ketol2 tu.fuhhh terburai semua balik.pa lagi kene rotan la.kehkeh.sejak tu aku pakse diri aku makan ubat bijik.sampai skrg la aku sgt pro makan ubat bijik tanpe air pon bolemasuk 34 ketul ubat.hebat tak??hahaA




penah mase satu hari tu aku buat cubaan membuang air tu kat dlm sinki.mase tu parent aku tgh siap2.pastu bile diorg g dapur aku tgh buat2 minum konon nak abes sambil tahan anfas sbbbusuk gila air tu.tp kantoi gak sbb diorg x caye aku bole habeskan air tu dgn cepat KAHKAH.tgok akt sinki ade air tu.amek kau kene cubit.pastu dala kene cubit,mak aku buatkan lagi satu.HAHAHA

kung fu panda 2

kung fu panda 2 mmg lawak gile aku bagi 11/10 ranting siap lebih satu g
sape yg x tengok mmg xde sense of humor.
banyak gile scene yg aku asek teringat ingat.HAHAHA
pegi dgn en.enot and adek aku en ilmi


pastu org bawah ni poyo gila mase main game drum ni.
lorghhh gaye x ley bla.
duhhh talk to the hand

adek aku as usual akan menyelit kat sebelah org
sory quality hanfone is very bad.urghh
AYUHH PEGI GERAK PUNGUNG TGOK CITA KUNG FU PANDA 2

love the moment went we were out as a family.
ill miss it :)))